Veelgestelde vragen


Bestellen

  • Wat is de minimale bestelgrootte?
    USfoodz hanteert een minimaal orderbedrag van € 30 voor Belgische bestellingen
  • Wat zijn de verzendkosten?
    De verzendkosten naar België zijn € 7 voor bestellingen tussen de € 30 en € 50.
  • Wanneer wordt mijn bestelling gratis verzonden?
    Bestellingen vanaf € 50 worden gratis aan huis geleverd.
  • Waarom krijg ik een foutmelding tijdens het bestellen?
    De meeste foutmeldingen worden veroorzaakt door niet of verkeerd ingevulde velden. Controleer altijd of je al je gegevens correct ingevuld hebt en of je geen velden vergeten bent. Zorg ervoor dat het bezorgadres, je e-mailadres en je telefoonnummer volledig zijn. Zijn alle velden correct ingevuld en kun je alsnog niet bestellen, probeer dan eventueel een andere browser.

Betalen

  • Met welke methoden kan ik betalen?

    Je kunt bij USfoodz betalen met MisterCash, PayPal, Creditcard, Direct e-banking en Gift Card.

    Via PayPal: PayPal is een populaire internationale betaalmethode waarmee je jouw aankopen direct en veilig kunt betalen.

    Via creditcard (Visa en MasterCard). Je kunt je creditcardgegevens via onze beveiligde SSL procedure veilig invoeren en wij zorgen samen met je creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling. Let op, als je met een creditcard betaalt kan het in zeldzame gevallen tot vijf werkdagen duren voordat we je betaling ontvangen hebben.

  • Hoe wordt de veiligheid van mijn betaalgegevens gegarandeerd?
    Alle betalingen worden veilig afgehandeld door MultiSafepay, een vertrouwde betaaldienst voor aankopen via internet. Bij het afrekenen wordt een beveiligde verbinding tot stand gebracht volgens een zogenaamde SSL procedure. Dit is herkenbaar aan het slot-symbool in de adresbalk van uw browser en het webadres beginnend met https://. Tenslotte wordt via de beveiligde betaalomgeving van uw bank of creditcardprovider de betaling afgerond.
  • Hoe gebruik ik mijn gift card of kortingscoupon?
    In het afrekenscherm kun je een couponcode invullen. Tijdens het invullen is het belangrijk dat je de code exact overneemt in het daarvoor bestemd vakje. Hierna wordt de waarde van de couponcode verrekend met het te betalen bedrag.

Bezorgen

  • Verzendt USfoodz ook naar andere landen?

    Ja, wij verzenden ook naar een aantal andere landen binnen de EU. Staat jouw gewenste land niet in de tabel en wil je de mogelijkheden weten? Stuur je vraag naar info@usfoodz.be.

    LandVanafVerzendkosten
    Nederland € 23 € 5 www.usfoodz.nl
    Duitsland € 35 € 7 www.usfoodz.de
    Frankrijk € 50 € 9 www.usfoodz-france.fr
    Oostenrijk € 50 € 9 www.usfoodz.at
    Verenigd Koninkrijk £ 45 £ 9 www.usfoodz.co.uk
    Denemarken € 80 € 0 Neem contact op
    Italië € 80 € 0 Neem contact op
    Luxemburg € 70 € 0 Neem contact op
    Polen € 85 € 0 Neem contact op
    Overige Neem contact op

  • Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben op het moment van bezorgen?
    Indien je niet thuis bent tijdens de eerste bezorgpoging, dan zal de bezorger de volgende dag een nieuwe bezorgpoging doen. Er zijn in totaal 3 bezorgpogingen. De bezorger zal ook een formulier in de brievenbus stoppen waarmee je online een nieuwe bezorgpoging kunt inplannen. Na een derde mislukte bezorgpoging wordt je pakket naar een PostNL pakketpunt gebracht waar deze nog 3 weken opgehaald kan worden.
  • Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
    Voor elke bestelling geldt (binnen Nederland) een levertijd van 1 à 2 werkdagen. Na je bestelling ontvang je een track & trace-code via e-mail, waarmee je de volgende dag via de PostNL Track & Trace service kunt bekijken waar je pakketje zich in het bezorgproces bevindt. We streven ernaar om bestellingen die vóór 14u geplaatst zijn nog dezelfde dag te verzenden, zodat je de bestelling de volgende dag in huis hebt.


    Let op: je bestelling kan pas worden verzonden zodra de betaling voldaan is. Betalingen per MisterCash & PayPal worden direct doorgevoerd, als je met een creditcard betaalt ontvangen we de betaling meestal binnen een uur. In zeldzame gevallen kan het 1 tot 5 werkdagen duren voordat we de credit card betaling ontvangen.

Retourneren

  • Hoe kan ik een product retourneren?

    Wil je een artikel retour sturen, stuur dan een e-mail naar info@usfoodz.be. In deze e-mail geef je aan dat je een aankoop wenst te retourneren en geef je eventueel de reden op. Binnen twee werkdagen ontvang je een retourinstructie.

    Na ontvangst van je bestelling, heb je 7 dagen de tijd om je producten te ruilen of retourneren. Dit kan alleen als het producten compleet, ongebruikt en onbeschadigd zijn.

  • Wanneer krijg ik mijn geld terug?
    Als je de bestelling hebt betaald met MisterCash, dan kun je het betaalde bedrag binnen 5 werkdagen na de verwerkingsdatum van je retour of annulering op je rekening verwachten. Heb je hebt betaald met een creditcard? Houd dan rekening met een verwerkingstijd van 3 weken.
  • Ik heb een ander bedrag terug gekregen.
    Het retourbedrag kan afwijken van de artikelprijs als je gebruik hebt gemaakt van een actiekorting of een cadeaubon.
  • Hoe kan ik een klacht indienen?
    Bij USfoodz BV draait alles om tevreden klanten door een goede service. Mocht je toch een slechte ervaring hebben met onze service, dan horen wij dit graag. Je kunt je klacht sturen naar info@usfoodz.be t.a.v. klantenservice en je ordernummer. We streven ernaar om binnen 2 werkdagen uitsluitsel te geven over je klacht.

Overige

  • Ik heb een suggestie voor jullie assortiment.

    Ben je op zoek naar een bepaald Amerikaans product, een merk of zoek je een bepaalde smaak? Stuur je suggestie naar op onze Facebook pagina of mail jouw productsuggestie naar info@usfoodz.be. En misschien is er dan een mogelijkheid om het product toe te voegen aan ons assortiment?